NaCoBeZU
  • HOME
  • NAUCZANIE POCZĄTKOWE
  • NACOBEZU
      • JĘZYK POLSKI
          • KLASA IV
              • GRAMATYKA
              • INTERPUNKCJA
              • ORTOGRAFIA
              • SZKOŁA PISANIA
          • KLASA V
              • GRAMATYKA
              • INTERPUNKCJA
              • ORTOGRAFIA
              • SZKOŁA PISANIA
          • KLASA VI
              • GRAMATYKA
              • INTERPUNKCJA
              • ORTOGRAFIA
              • SZKOŁA PISANIA
      • JĘZYK ANGIELSKI
          • KLASA IV
          • KLASA V
          • KLASA VI
      • MATEMATYKA
          • KLASA IV
          • KLASA V
      • HISTORIA
          • KLASA IV
          • KLASA V
          • KLASA VI
          • KLASA VII
      • PRZYRODA
          • KLASA IV
      • GEOGRAFIA
          • KLASA V
          • KLASA VI
      • BIOLOGIA
          • KLASA V
          • KLASA VI
      • NIEMIECKI
          • KLASA VII
      • RELIGIA
      • MUZYKA
          • KLASA IV
          • KLASA V
      • TECHNIKA
      • CHEMIA
          • KLASA VII
  • ĆWICZENIA
      • JĘZYK POLSKI
          • LEKTURY IV-VI
          • LEKTURY VII-VIII
      • MATEMATYKA
          • KLASA IV
          • KLASA V
      • GEOGRAFIA
  • Search
  • ZAMIESZCZONE MATERIAŁY MAJĄ SŁUŻYĆ JAKO POMOC

  • PRZY PIERWSZYCH KROKACH NASZYCH DZIECI W ZERÓWCE, SZKOLE PODSTAWOWEJ.

  • CZAS PRESENT SIMPLE, PRESENT CONTINUOUS.

JĘZYK ANGIELSKI KLASA IV

  • PRESENT SIMPLE
  • PRESENT CONTINUOUS
  • ZAIMKI WSKAZUJĄCE THIS, THAT, THESE, THOSE
  • Some/any, a/an, two/three…
  • THE CLOCK – ZEGAR
  • FUSSY FREDDY

 

 

Kiedy użyć czasownika „to be”, „can”, „have got/has got”, a kiedy operatora „do/does”? 

KIEDY UŻYWAMY CZASOWNIKA „ to be”?

Czytaj więcej...

KIEDY UŻYWAMY CZASU?

1.     Kiedy mówimy o czynności, która dzieje się w momencie mówienia o niej.

Często używa się słówek: now – teraz, at the moment – w tej chwili

KONSTRUKCJA ZDANIA W CZASIE PRESENT CONTINUOUS

Czasownik „to be” + końcówka ing dodana do czasownika

 

Czytaj więcej...

This/That – liczba pojedyncza

These/Those – liczba mnoga

Czytaj więcej...

Some/any, a/an, two/three…

Słówko some używamy, gdy nie znamy dokładnej ilości i jest to zdanie twierdzące.

PRZYKŁAD:

I’ve got some sweets.

Czytaj więcej...

THE CLOCK – ZEGAR

TELLING THE TIME – podawanie czasu

Czytaj więcej...

FUSSY FREDDY

 

Freddy likes Freddy, but he doesn’t like Fred.

He likes yellow but he doesn’t like red.

He likes coffee but he doesn’t like tea.

He likes letters but he doesn’t like C.

He likes puddles but he doesn’t like sky.

Czytaj więcej...
www.simplemedia.pl

Login or Register

  • Forgot your password?
  • Forgot your username?